längesen nu....

Över en månad har gått sen sist jag skrev här, oj vad tiden har gått fort.. jag ber om ursäkt, men det har varit så himla mycket sen dess.. och mycket har hänt.

Lumpenlivet rullar på som vanligt, det blir mer och mer spelande och marschande och mindre och mindre skjutande - vilket jag tycker är skönt :) nästa helg är det premiärkonsert i örebro och stockholm och efter det rullar det bara på sen med spelning på kungens födelsedag och högvakter... de säger att de första månaderna är värst så de känns ju skönt att man klarat av dom.. på torsdag har vi legat inne i 100 dagar vilket känns helt sjukt. snart är de inte långt kvar tills muck :P

Jag har hunnit med att fylla 20 också, ingen tonåring längre :) känns inte så jättestor skillnad än så länge, mer än att jag har besökt systemet några gånger. själva firandet av min födelsedag kunde väl varit lite bättre.. den dagen var jättebra, vissa vet varför :P sen blev jag dock jättesjuk, kunde inte prata och svälja och sen när jag hade kalas för släkten åkte jag på nån febertopp och däckade efter några timmar och kunde inte vara med på resten av kalaset... Men i fredags hade jag och sara lite 20-årsfest här hemma och jag blev rejält firad då istället, så nu känns det jättebra.. fick jättefina presenter. Tack alla för den kvällen :)

Har alltså varit hemma på lite påsklov nu och det har varit jätteskönt med lite långledigt... har träffat mycket folk och kompisar och haft det jättekul, men också tagit det väldigt lugnt och vilat upp mig. Nu ligger jag inne i två veckor eftersom vi har konserter i helgen, men det ska bli jättekul :)

Nehej, dags att börja dra mig.. ska åka till tåget alldeles strax sen väntar två veckor stenhård övning, putsning och förberedande inför konserter :)

ha de bra allihopppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0