premiär på premiär...

måndag idag, har varit hemma sen i fredags kväll och haft en underbar helg.. i fredags var de tlite grillfest hemma me familjen och danne, åsa och andreas alltid lika roligt. :) i lördags sen åkte vi på spa till kålmården me släkten, solade ute i solen, bubblade och fick ansiktsbehandling.. kan det bli bättre? sen på kvällen åt och drack vi gott och hade jättekul.. igår var det ganska segt men hann ändå med att titta på två fotbollsmatcher i solen :) idag har min spahelg fortsatt med fotvård, välbehövligt kan jag lova efter 4 månader i känger :P sen har jag bara tagit de lugnt...

den här helgen kunde inte ha legat mycket bättre, var väldigt sliten i fredags efter två tuffa veckor på livgardet... vi har haft premiärkonserter i örebro och stockholm. det gick bra och var väldigt väldigt roligt.. längtar redan till nästa :)
sen har det varit stenhår träning inför figpremiären på torsdag på kungens födelsedag på slottet, ska bli väldigt skönt.. jag ska dock inte spela eftersom jag och håkansson delar på en plats i figet får en va avbytare varje gång och vi lottade och han fick gå.. lite tråkigt men jag ska få gå på högvaktpremiären på lördag istället, minst lika roligt tror jag :) åker alltså tillbaka till gardet ikväll, härdtränar på slottet imorn och på onsdag sen dags för premiär på torsdag - ska bli roligt att se vad jag får göra istället för att spela.. säkert nåt jättekul :) sen är det besöksdag på fredag då mina kära familj kommer upp och hälsar på, ska bli jättekul och sen alltså högvakter lördag söndag.. sen blir det hemresa igen på söndag....

alltså en tuff vecka men ska bli jättekul.. nu börjar det roliga verkligen komma igång och det är ju därför vi är där :)

hoppas allt är bra med alla andra som jag tyvärr inte hunnit träffa på vääääälidgt länge nu, får hoppas de lugnar ner sig lite snart...

ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0