mx mx mx...

Ännu en vecka har gått och jag har inte hunnit uppdatera här.. förra veckan hade vi mx (musikexercis) större delen av veckan men även lite musikundervisning och rep med hela kåren :) vi började träna mx med de kontraktsanställda och nu börjar det kännas verkligt mer och mer... 

kom hem i fredagskväll, blev en tur upp till sporthallen och sen träffa lite trevligt folk på pizzan. på lördagen blev de lugnt och segt, slutade dock med en trevlig vinkväll hos emelie..  lite för mycket vin kanske.. hahah
i söndags blev de pga de lite segt, men hann me en hel del ändå, åkte tillbaka och nu är jag här igen..

idag har vi fortsatt med mx vilket vi kommer ha hela veckan, idag fick vi äntligen börja spela under mx:en och vi vet nu hur en ceremoni går till :) upptag och nertag övades flitigt och det är inte lätt på ett horn, så de känns lite smått hopplöst just nu men jag ska öva lite ikväll och hoppas de blir bättre tills imorn.

den här veckan blir det alltså mx mx och åter mx, ska försöka hinna me att träna lite på kvällarna för att träna upp mitt stackars knä och min onda rygg.. ikväll blir de gymmet som en god start :)


ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0