sjuk och snart baskerprov...

det blir mer och mer att göra min vänner och jag hinner inte med mycket mer än det jag blir tillsagd att göra. några fler veckor har gått och igår var det 50 dagar sen vi ryckte in, känns helt otroligt att vi har varit där så länge, kommer ihåg inryckningsdagen som om det var igår.

veckan som gått skulle jag i alla fall gå en fordonsutbildning för att få köra minibussarna vi i packgruppen ska köra, men i måndags när jag vaknade var jag genomförkylfdoch kände mig förjävlig. Jag var med hela dagen, trots mycket snorande och mycket feberfrossa. Däckade när vi kom tilbaka och sov hela kvällen. På tisdagen kunde jag inte komma iväg till körbanan, yrsel och feber - inte så bra att hålla på att köra bil hela dagen då. blev sängliggande hela dagen men var tvungen att plugga på teoriprovet vi skulle ha på onsdagen. Jag gjorde teoriprovet och klarade det, tillsammans med alla andra! grattis till oss :) resten av onsdagen blev det att mecka med bilen, byta däck, titta på motorhuven, under bilen o.s.v. igår när de andra skulle köra halka fick jag istället göra körningen som jag missade i tisdag, det var inte lätt vill jag lova.. mycket backande runt koner och trånga utrymmen och för er som känner mig vet att jag är dålig på att backa i vanliga fall ka ju tänka er hur det gick med en minibuss :P klarade i alla fall allt till slut och nu är det bara halkan kvar innan jag får mitt förarbevis som de andra :)

fick i alla fall åka hem redan igår och har varit ledig idag. har tagit det väldigt lugnt, ska snart åka till optikern och sen ska jag försöka spela lite och stuka min basker :) förkylningen blir i alla fall bättre och bättre och jag hoppas jag kommer bli frisk till nästa vecka då vi ska ha baskerprov och ligga ute i fält hela veckan - då vill jag inte vara sjuk!

i helgen blir det i alla fall konserter både lördag och söndag och förhoppningsvis värdshuset imorgon om jag orkar. skulle vara kul men vi får se.. nu ska jag i alla fall göra iordning mig inför optikern.

ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0