varmt vill jag lova...

återigen en lång period utan inälägg, men som jag sa i förra inlägget - jag har fullt upp hela tiden. sen sist har de varit mycket spelningar. nationaldag på tv i svinkallt väder, hägvakter i svinvarmt väder och då menar jag verkligen jättevarmt väder. kom hem igår efter fyra supervarma högvaktsdagar och det var skönt. 
idag har jag varit i linköping och handlat lite sommarkläder och sen blev de lite trevligt mys hos sofie, till en början i alla fall...
imorrn ska jag sola och bada med emelie gumman, de ska bli jätteskönt.  sen åker jag tebax på onsdag eftermiddag och sen åker vi till frankrikra me amk på torsdag morgon klockan 04.00.. ska bli jättekul faktiskt.. kommer hem på måndag och då blir de måndagsklubben med tjejorna :)
inget långt inlägg, men ska försöka sova lite nu tänkte jag....

ha de bra alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0