fullt upp vill jag lova!

Nu har de gått så där lång tid utan inlägg igen, men jag hinner inte! det är något hela tiden, t.o.m. när jag väl kommer hem.. då vill jag ju försöka träffa så många som möjligt - saknar alla så mycket!

det har hänt en del sen sist, många spelningar - mest spelningar faktiskt :P medaljceremonier, högvakter, högkvartersspelningar mm. i lördags hade vi även en konsert i eskilstuna tillsammans med lili och susie, zillah och totte en grym trombonist och så en jättefin säckpipa. det var jättekul och det spelades också in av svt som kommer visas den 27:e augusti - så då måste ni titta gott folk, sara ska vara i tv :)

denna vecka har varit kort, bara onsdag torsdag fredag.. i onsdags och torsdags var jag och groth på värnpliktskonferens vilket var väldigt kul.. vi fick träffa många andra värnpliktiga från hela landet och diskutera en hel del. i dag har vi bara städat i stort sett, inte så kul men ganska skönt också..

ledig i helgen, ska åka och kolla på bal i morgon.. känns jättekonstigt att det var så längesen vi gick känns som de var igår.

nästa vecka är det ngåra spelningar i början i veckan, chefsbyte, högvakt och audiens sen är de full fart me rep på skansen inför nationaldagen. och då mina vänner är sara återigen på tv :) den 6:e juni på tv4 typ 19-20 nånting då förväntar jag mig att ni kolla :)
sen är det en högvaktsvecka och sen sist men inte minst sommarmusikskola, ska bli väldigt kul att få dit massa ungdomar som man ska försöka lära upp. tyvärr inte hornister, men ändå!

ligger alltså inne i tre veckor i streck nu men det är tre roliga veckor :) kommer hem igen till midsommar. hoppas alla har det bra i det vackra vädret!!

ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0