musikal och fotboll

I förra veckan åkte jag på en förkylning, IGEN!!, tror inte min kropp vant sig vid detta kalla hus än. men förhoppningsvis snart. Därför har jag inte orkat göra så mycket mer än gå i skolan de senaste dagarna.
I torsdags blev det en filmkväll med rumskompisarna, och det bakades även var sin "mug cake". Jag hade aldrig hört talas om det, men gott och smidigt var det. Blanda ihop lite chokladsmet i en kopp och baka i micron i typ två minuter :)
 
Helgen har också varit lugn för att försöka bli frisk. Igår blev det lite av en svenskdag.Titta på elitserien, laga tacos och titta på Stig Helmer - the story. Och det var nog vad jag behövde, för idag har jag mått mycket bättre. Jag har kunnat träna och har inte hostat lika mycket som dagarna innan, jag köpte någn slags hostmedicin också i fredags som jag tror gjort verkan!
 
Igår bokade jag mina första premier league biljetter, city - tottenham med mamma och pappa i november! kommer nog bli väldigt bra :) Sen idag bokade jag även mina första musikalbiljetter, Jesus Christ Superstar på arenaturne i Sheffield med bland andra Mel C. Även det kommer nog bli väldigt bra. Tror jag kommer trivas här med mycket sport och musik :)
 
I veckan blir det fortsatt plugg, nu kan jag fortsätta träna, och på tisdag kan vi förhoppningsvis se tyskland-Sverige någonstans :)
på torsdag ska jag ha min första grupppresentation här. Det är lite nervöst att ha sin första presentation på engelska men det kommer nog gå bra, gruppen jag jobbar i är väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0