Störtregn

Ja ni, idag har det störtregnat konstant hela dagen! Bara att vänja sig, eller..

Jag har i alla fall haft en produktiv dag ( även fast jag varit konstant blöt! ).
Jag var på introduktion på gymmet, det tog ungefär fem minuter sen kunde jag utforska och träna själv! Och jag älskar det! De har allt och mycket av allt t.o.m. Min älskade (och hatade!!) steptrainer. Det finns en simhall också, där man kan simma. Tror jag kommer spendera många timmar i de lokalerna, och tur är väl det eftersom det knappt går att springa ute pga. alla backar och vädret.

Efter gymmet gick jag ner på stan, fixade ett bankkonto, köpte många mycket välbehövliga saker. Bl.a. två paraplyer!! ( mitt gick sönder så fort jag gick utanför dörren), nån typ av regnjacka och världens mysigaste tofflor. England är inte jättebra på att isolera sina hus, så det är väldigt väldigt kallt i vårt. Jag vill inte tänka på hur de kommer bli i vinter, men nu är jag väl förberedd i alla fall :)

Ikväll har jag lyckats få igång tvättmaskinen OCH återigen lagat mat på gasspisen! Sen blev det en filmkväll med många trevliga tjejer.

Imorrn blir det en vända till gymmet innan det är dags för första föreläsningen! Spännande...


Kommentarer
Postat av: HELENA!

Heeej! Du verkar ju ha det superbra! KRAMAR!

2012-09-25 @ 14:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0